Hotel Corvus Gyopárosfürdő

A wellnesshetvege.hu weboldal csapata inkognitóban járja a wellness hoteleket, és olyan információkat gyüjt, amelyek nem publikusak a szállodák reklám anyagaiban.
Ök a Wellness Controll Csapat!

HOTEL ADATOK

Akciós Ajánlatok

Hotel Corvus Aqua****, Gyopárosfürdő

Hotel Corvus
Orosháza, Gyopárosfürdő, vasútnál ballra, - eddig nagyon jók vagyunk - de ezután mintha lemennénk a térképről és egy tóval náddal és erdővel körül ölelt tisztáson ott áll előttünk a Hotel Corvus Aqua****. Megérkeztünk! Vasárnap délután van, mindenki már hazafelé indul a hétvégi pihenésből. Mi a megmaradt éves szabadságunkat egy 3 napos igazi csendes pihenésre szánjuk. Igy hétközben nincs gyerek zsivaj , tolongás, versengés egy szabad napozóágy megszerzése érdekében. Ha lehet mi elkerüljük a teltházas napokat.

(A Kicsi képek kattintással nagyithatóak...        )

GyopárosfürdőA Hotel Corvus Aqua****, Gyopárosfürdő azon kevés wellness szállodához tartozik, ahol nincs a szállodán belül medence. Mégis minden megtalálható pár 100 méteres körzetben, amire csak szükségünk lehet a pihenésünkhöz. A szállodát a Gyopáros fürdővel egy belső fütött folyosó köti össze. Először ide indítunk felfedező utat melyhez egy zöld karórát és minden napra egy belépőt kaptunk. A fürdő 6000 négyzetméter területen helyezkedik el, sok külső és belső medencével. 3 kültéri és 4 beltéri vízforgatásos medencével, 2 db óriáscsúszdával, vízi élményelemekkel (nyakzuhany, gomba, vízisün, fekvő masszázs, sodrófolyosó, buzgár, gejzír ) Mindegyiket ki akarjuk próbálni, főleg a külső termál vizeket ahol a 38 fokos vizben buborékolva nézhetjük a naplementét. Milyen romantikus! Szombat este egészen éjfélig lehet élvezni az éjszakai fürdőzést. Ehhez még hab a tortán, ha télen a hó is esik felettünk. Különleges élmény.

Gyopáros tóA szobánk teraszáról gyönyörű kilátás nyilik a tóra és a szemben lévő erdőre, mely most őszi szinekben pompázik. A 3. emeleten tóra néző szobánk van. Reggeli után nagy sétát tettünk a tó túloldalára. Nagyon szép gondozott tölgyerdő, padokkal, hidakkal , kiépített sétányokkal. Lehet bérelni kerékpárokat is, és a család szép időben egész napos kerékpár túrára indulhat. Persze ha egyszer nagyon elfog a honvágy és hiányoznak az otthoni kedvenc televízió műsoraim, akkor sincs probléma, mert a szobánkban sokkal több csatornát tudunk nézni mint otthon. Ez nem a minimalista TV előfizetés. Internet kapcsolatunk is van, megnézem a leveleimet.

A masszázs egy katartikus élmény számomra. Először fázom, mert a fürdőből vizes fürdőköpenyben jövök a masszázsra, de váratlanul előkerülnek a láva kövek a kezemre és a lábamra. Közben minden izmom kemény gyúrás alá kerül a kis törékeny hölgy kezei által. Amikor pedig a vállamat és a nyakamat veszi kezelésbe, megdöbbentő érzés kerít a hatalmába, mintha most ébrednék fel a hosszú mély álmomból. A meszesedett nyaki csigolyáimat már nem érzem. Zubog a vér az ereimben. Utoljára a csontkovács után éreztem magam ilyen jól. … és ekkor még jönnek az óriási forró láva kövek, simogatva átmelegítik a gerincemet és a hátamat. Tele vagyok energiával. HUHH! Ha ez Budapesten lenne, hetente mennék masszázsra.
Étterem

Félpanziót rendeltünk. A kedd esti svédasztalos menü: isteni húsos bableves és brokkoli krémleves, majd 3 féle főfogás: Bakonyi borzas, borsos tokány és sajttal töltött gomba a megfelelő köretekkel, amelyek közül a steak burgonyát emlitem csak meg, mert igazán jól sikerült., mint ahogyan az aranygaluska is a vanilia pudinggal. Minden nap küldenek a vendégek üzenetet a szakácsnak: igazán nagyon finom a vacsora! Az étlapon gyakran szerepelnek régi elfeledett magyar ételek, melyeknek a receptjét itt Békés megyében gyűjtötték össze. Az étterem külső terasza most ősszel kicsit hűvösebb, de ki lehet ülni a napsütésben és élvezni a 3 szintes teraszon a tó szépségét étkezés közben. A kinti asztalok is meg vannak teritve.

Mindenképpen ajánlom a szállodát olyanoknak, akik szeretik a természetet. A tó horgászásra nem alkalmas, viszont nyáron a fürdőben strand rész is található. Bármelyik évszakban érdemes idelátogatni. A szálloda kedves személyzete, a családias hangulat, a kiváló masszázsok és finom ételek , az itt töltött pihenés sokáig kedves emlék marad a szivében.

Wellness bakik: itt szoktuk elmesélni az utazás alatt elkövetett mulatságos tévedéseinket. Most is remekeltünk. A fürdőben este olyan sokáig időztünk, hogy teljesen besötétedett. Már a személyzet létszáma is felére csökkent, bezárt a beléptető kapu, a folyosón sehol egy ember. Természetesen a szállodából ide vezető úton egyszer sem néztük meg merre járunk, igy visszafelé minden sarkon rossz irányba fordultunk, és nem találtuk a szállodánkat. Végül rájöttünk, hogy a Gyógyászaton keresztül kell menni.

Nagyitható Fotó album:

Étterem Szálloda Szoba

a WELLNESS CONTROLL csapat további akciói:

1.     Héviz Hotel Hélios - itt jártunk!
2 .    Bükfürdö Répce GOLD a kedvencünk!

3.     SOPRON Hotel Lövér
4.     Zalakaros Hotel MenDan
5.     Ramada Balaton wellness hotel
6.     CasaPerla Balatoni szállodák
7.     Balatoni szállodák Hotel Azúr
8.     EGER Park Hotel EGER
Kastélyhotel Parádsasvár...

wellness szállodák   wellness akciók  wellness hétvégék  Akciós wellness Last minute belföld

WELLNESSHÉTVÉGE HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

x
WellnessHétvége
A feliratkozással tanúsítom, hogy elolvastam és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot. Tiszteletben tartjuk az Ön adatait és kizárólag saját és üzleti partnereink ajánlataival keressük meg.

Hazánk vidéki wellness szállodáinak kézzel válogatott ajánlataira kíváncsi? Jó helyen jár!

A legolcsóbb wellness ajánlatokra vadászik? Wellness csomagok akár 40-70% kedvezménnyel!

Szeretné, hogy egy magyar tulajdonú családi vállalkozás szolgálja ki? Várjuk, hogy megismerhessük!