Balatonfüred Anna Grand hotel video

ANNA GRANDHOTEL Balatonfüred

A wellnesshetvege.hu weboldal csapata inkognitóban járja a wellness hoteleket, és olyan információkat gyüjt, amelyek nem publikusak a szállodák reklám anyagaiban. Ök a Wellness Controll Csapat!

HOTELADATOK

Szobafoglalás,

Akciós Ajánlatok

Anna Grand Hotel Wine &Vital****,   Balatonfüred

Anna Grand Szoba Budapest felől érkezve oda kell figyelni a főút menti táblákra, hogy ne szalasszuk el a Balatonfüred történelmi belvárosának kellős közepén elhelyezkedő négycsillagos Anna Grand Hotel**** Wine & Vital felé vezető balkanyart, - de hála a jól látható jelzéseknek - egy kis odafigyeléssel percek alatt a hotel vendégei számára fenntartott, sorompóval ellátott mélygarázsba ért 4 fős társaságunk.

A szobánkban érkezéskor a hotel falai között meghúzódó 420 négyzetméteres Vivamus Vinotékából származó dörgicsei vörösbor fogadott az asztalunkon, mi pedig megörülve a kiváló nedünek, rögvest koccintottunk is a megérkezés örömére.

A BOROK ..wellness hétvége csapata

A Vinotéka 5 borrégió (a Balatonfüredi-Csopaki, a Badacsonyi, Egri, Somlói és a méltán híres Tokaji borvidék) közel 60 fajta borával rendelkezik, melyek borai ott sorakoznak a polcokon.

A vacsora előtt meglátogattuk a hotel 1200 nm-es wellness részlegét, ahol egy nagyon impozáns és a 4 csillagos szállodákban is ritkaságszámban menő méretekkel rendelkező feszített víztükrű úszómedence, 5 x 22 méteres élményfürdő, jacuzzi, finn szauna, infraszaunák, gőzkabin várta, hogy kikapcsolódásunk aktív részesei legyenek. Az élmény 5 csillagos volt mindannyiunk számára. Véleményem szerint a hotel szolgáltatásai között a wellness részleg viszi a pálmát!

wellness részleg

A víz alatti masszírozó vízsugarak hatására teljesen relaxált állapotban érkeztünk meg a hotel 2006-ban felújított elegáns éttermébe, amely helyszínéül szolgál a mindenkori Balatonfüredi Anna báloknak is. A vacsora során kiderítettem, hogy a hotel mesterszakácsa jelenleg Balai Attila, akit 2008-ban a Nemzetközi Gasztronómiai Szövetség életműdíjával tüntettek ki.

VACSORA

A vacsora számomra legfinomabb fogása a "füstölt sajttal, sonkával töltött csirkemell rántva", amit le is fényképeztem gyorsan a lakmározás megkezdése előtt. A fotón látszik, hogy a csirkemell mellé én "édes-savanyú jérce salátát" is választottam, amit nem biztos hogy a mesterszakács jó szemmel nézett volna ha meglát, mindenesetre a büfévacsorában éppen ez a jó, hogy mindenki a szája íze szerint tudja összeválogatni a kedvére való fogásokat! Meg kell jegyeznem, hogy az éttermi kiszolgálás (is) nagyon magas színvonalon zajlik az Anna Grand Hotelben!

Szakács
Későre járt már mire a vacsora után visszatértünk a szobáinkba, de mi még a környékbeli zenés szórakozóhelyeket is meglátogattuk. Érdekes, hogy még a téli időszakban is milyen jó szombat esti bulik vannak itt a környéken!
Másnap a reggeli után megnéztük a hotel színháztermét, azaz a hires Anna Bál helyszínét. Az elegáns belső enteriőr és a grandiózus csillárok mind a letűnt korok azon nagyjait juttatta eszünkbe, akik itt ünnepeltek: Jókai Mórt, Blaha Lujzát, Vörösmarty Mihályt…

Az első Anna-bált 1825. július 26-án rendezték meg Balatonfüreden. A település centrumában álló épület, melyet 1798-ban építtetett a Szentgyörgyi Horváth család, nemcsak az akkori társasági élet központja volt, hanem egyfajta szellemi alkotóműhely is, ahol a század elején kibontakozó reformkor nagyjai időről időre összegyűltek. Gyakran vendégeskedett itt Kossuth Lajos, Széchenyi István és Wesselényi Miklós is.

A történelmi kitérő után megkóstoltuk a szálloda előtti téren található, 1800-ban épült ivócsarnokban a híres balatonfüredi savanyúvizet, majd a téli kikötőben a hattyúkat etető külföldi turistákkal fotózkodtunk egy kicsit, végül egy óriási balatonparti sétával koronáztuk meg a hétvégét.

Anna Grandhotel - Bowling pálya Anna Grandhotel - Cukrászda - sütemények Anna Grandhotel - étterem

a WELLNESS CONTROLL csapat további akciói:

1.      Zalakaros Hotel MenDan
2.      Ramada Balaton wellness hotel
CasaPerla Balatoni szállodák
4.      Balatoni szállodák Hotel Azúr
5.      EGER Park Hotel EGER
Kastélyhotel Parádsasvár...
Héviz Hotel Hélios - itt jártunk!
8 .     Bükfürdö Répce GOLD a kedvencünk!
9.      KAROS-SPA ZALAKAROS
10.    Danubius Termál Hotel Sárvár
11.    NaturMed Hotel Carbona**** Hévízen

További ajánlatok : Balatonfüred  Balatoni hotelek   Hotel Balaton    Last minute Balaton   Balatoni hotelek   Balatoni nyaralás  Balaton wellness  Balatoni üdülés   Last minute Balaton   balatonparti szállodák  Balaton wellness szállodák

WELLNESSHÉTVÉGE HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

x
WellnessHétvége
A feliratkozással tanúsítom, hogy elolvastam és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot. Tiszteletben tartjuk az Ön adatait és kizárólag saját és üzleti partnereink ajánlataival keressük meg.

Hazánk vidéki wellness szállodáinak kézzel válogatott ajánlataira kíváncsi? Jó helyen jár!

A legolcsóbb wellness ajánlatokra vadászik? Wellness csomagok akár 40-70% kedvezménnyel!

Szeretné, hogy egy magyar tulajdonú családi vállalkozás szolgálja ki? Várjuk, hogy megismerhessük!