Fórum

Fórumunk regisztrált felhasználók számára nyitott - ha még nem regisztrálta magát, a "Regisztráció" gombra kattintva megteheti.
Regisztráció


Regisztrált felhasználóink a képernyő felső részében található bejelentkezés ablakban léphetnek be. A Wellnesshetvege.hu oldalon csak az oldal témájához kapcsolodó üzenetek jelennek meg. Ezért az oldal szerkesztői fenntartják a jogot, hogy megjelenés előtt minden hozzászólást ellenőrizzenek. A hozzászólások 24 órán belül jelennek meg. A weboldal szerkesztői a fórumban megjelenő hozzászólások tartalmáért nem vállalnak felelősséget.

Oldalak:
1

fcsaba65 2019-01-14 12:52

3 napot töltöttünk a hotelben, 2 db 2 ágyas szobában. Mind a két szoba fürdőszobája mocskos penészes volt. A zuhanyfüggöny leszakadva piszkosan, míg a zuhanyrózsáról már lekopott a külső burkolat. 4csillagos hotelben ez több mint felháborító, hozzáteszem hogy egy 2 csillagban is elvárható a mai világban egy zuhanykabin nem pedig függöny ami egyáltalán nem higiénikus. Az ajtókról lekopva a felső réteg nagy foltokban mint egy melléképület ajtaja ami a kert hátsó végében az istálló mellett áll. A szobákban nincs normális lámpa, csak kis és halovány égők mellett vakoskodtunk ami iszonyatosan zavaró volt. A szálloda medencéinek egy része zárva volt ami pedig üzemelt hideg vízzel rendelkezett, olyannal amiben hosszabb ideig nem lehetett ülni. Mikor ezt a személyzet egyik tagjának megemlítettük, akkor ő azt mondta hogy nem tud mit csinálni vele nem az övé a szálloda, különben is ő még csak pár napja dolgozik ott, majd elnavigált egy másik ott dolgozóhoz aki pedig az mondta, hogy ha meleg vizet akarunk akkor miért nem megyünk el a thermalfürdőbe..... "Ja tènyleg erre nem is gondoltunk" mi kis naivan azt hittük hogy ennyi pénzért amibe ez a 4csillagos hotel kerül, van némi esélyünk a meghirdetett wellnes használatára. Itt tenném még hozzá, hogy a4 db szaunából 2 üzemelt az is lelakva, erre azt a választ kaptuk hogy most nincs sok vendég a házban elég a 2 szauna is. Ja tényleg igaz akik akkor ott voltak a teljes árért amibe a szálloda kerül nem érdemelték meg a komplett szolgáltatàst. Továbbiakban, az általunk megvásárolt csomagban szerepelt délutáni sütemény..... Ami egy 1x1 cm-es kis kocka valami volt és miutàn a feleségem szeretett volna még egy darabot kérni, akkor a pincér azt mondta hogy az már csak felér fejében lehetséges, ...TESSÉK???.... Ittunk kávét és frissítő italt a "sütemény" mellé, ahol is szervízdíjat számoltak fel a számlán 17%-os felárral, ez igaz volt minden egyes alkalommal amikor a hotelben fogyasztottunk valamit, szintúgy az esti vacsora alatt rendelt italokra is. HALLO!!! Ez miféle eljárás egy 4csillagos hotelben??? "Itt jegyezném meg, hogy rendszeresen járunk a világba nyarlani akár évente többször is de ezt sehol sem engedheti meg magának egy magát 4csillagnak nevezett létesítmény" Itt a negatív élményünk el a szállodával kapcsolatban még mindig nem volt vége. Utolsó nap eljött a fizetés ideje, amikor is a recepciós hölgy kiszámlázta a fizetendő összeget, csakhogy egy olyan számot mondott amiből azt hittük hogy mi fizetjük a hotel összes lakójának a számláját. Ami majdnem így is lett.... Ugyanis amikor megkérdeztük hogy miből is áll össze a végösszeg, akkor abban szerepeltek olyan fogyasztások és szolgáltatások is amiket mi vagy nem vettünk igénybe vagy éppen az általunk megvásárolt csomag része volt.... Itt tartom még fontosnak megjegyezni, hogy aki már vásárolt hasonló csomagokat előre az tudja, hogy a vásárlás alapfeltétele egy bizonyos százaléka a végösszeg kifizetésének előre. Ez nálunk 80 százalék volt vagyis a távozáskor már csak a maradék 20 százalékot és persze a fogyasztást kellett volna fizetnünk. Szóval visszatérve a számlához: miután kibogarázta a recepciós hogy mi volt a tényleges fogyasztásuk és mit tartalmazott a megvásárolt csomagunk éssss mi volt az ami valóságban nem is a mi fogyasztásunk volt, jött az újabb végösszeg, amiből még mindig nem vonták le az előre befizetett 80 százalékot. Miútán ezt is szóvá tettük a pult mögött álló hölgynek kezdett elfogyni a türelme és kezdett ingerülté válni (holott erre nekünk lett volna jogunk és nem neki). Egy pár perces keresgélés után azt mondta hogy ő nem látja annak nyomát, hogy mi előre bármit is fizettünk volna, ekkor megmutattuk a visszaigazolást amit akkor kaptunk mikor befizettük az összeget. Itt újabb keresgélés következett aminek a vége az lett hogy újra ki kell fizetnünk e teljes összeget mert ő nem talál semmit. Ekkor kértem a főnőkségből valakit, akit SAJNOS nem tudták utolérni és ezek után kiállították a valós fizetendő összegről szóló számlánkat. Szóval a lényeg a lényeg, hogy soha senkinek semmilyen körülmények között nem ajánljuk ezt a hotelt!!!

slajos84 2017-08-07 15:47

A szállodával teljes mértékben meg voltunk elégedve,bátran ajánljuk ismerőseinknek. A személyzet, udvarias, szolgálatkész, nem volt olyan kérés a vendégek részéről amit ne oldottak volna meg. Többek között példa erre, a kisvasút nem jött be a szállodához amivel a gyógyfürdőhöz szerettünk volna menni. A recepción felajánlották, hogy ingyen elvisznek bennünket, amit rövid időn belül teljesítettek. Köszönjük a gondtalan élményekkel teli napokat!

phelga5 2016-08-21 19:00

A Hotelt teljes szívvel ajánlom. A szobák tiszták, a személyzet barátságos, kedves és udvarias. Az ételek kivállóak, mind a reggelit mind a vacsorát nézve, nagy választékkal. Ami számunkra hiányzott, hogy kis gyerekkel voltunk: kevés az étkezőbe a gyerekszék, ezért mindig várni kellett. Egy ekkora hotelhez, jó lenne egy kinti medence és egy kisgyerek medence. Nagyon hiányzik egy külső kert.

jEva26 2015-08-11 21:40

Aki szép kellemes időt szeretne eltölteni Bükfürdőn annak nyugodt szívvel ajánlom a CARAMELL hotelt. Szép, nyugalmat sugalló belső tér, kényelmes nagy szobák, udvarias kiszolgálás Finom ételek várnak mindenkire aki ezt a hotelt válassza.

kbernadett58 2014-12-31 12:13

Tisztelt Hotel Caramell! Nagyon jól éreztük magunkat Önöknél! Mindennel megvoltunk elégedve mind a szállással és az ételekkel is! A személyzet is kifogástalan! Köszönjük szépen ezt az élményt! Boldog Új Évet Kívánunk Önöknek!

Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort
moeva 2013-09-20 12:25

Kellemes, nyugodt hangulatú hotel, lágy zenével, állandó finom keleties illattal. Rengeteg kényelmünket, ellazulásunkat szolgáló program volt pl. gerinctorna, masszázs, konditerem, wellness részleg. A török gőzfürdőt imádtuk. Az ételek finomak. A cica imádnivaló.

Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort
kmonika119 2013-08-30 17:24

A hotel nagyon szép. Kellemes környezet, kedves és segitökész személyzet. Nagyon jól éreztük magunkat. :D Fialal pár

Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort Caramell Premium Resort
fladislav 2013-04-16 22:07

Nagyon jol ereztunk magunkat ,gyonoru hely ,kellemes es mosolygo személyzet.Kiválo magyar borok stb. :)

attilakasza@hotmail.de 2013-04-05 14:43

Tökéletes hely a pihenésre.

vkatalin3 2010-08-24 20:20

Szuper szálloda!Rugalmasak, kedvesek és az egész légköre fantasztikus!Aki teheti menjen el és győződjön meg róla! Itt találtam delux ajánlatként, innen foglaltam és nem csalódtam!Csak ajánlani tudom! Wellness, étkezések valóban lux(us)volt.

Hotel Caramell Bükfürdő ,  Hotel Caramell Bükfürdő akciók ,  Hotel Caramell Bükfürdő vélemények  

marcsi82 2008-11-11 10:57

Anyosomék voltak a Hotel Caramell ben, nagyon jól érezték magukat, pedig elég bogarasak:) Ár: kétágyas szobában  Hétvégén: 13.900 Ft/ fő/ éj volt..  Tartalma: üdvözlőital, félpanzió,wellnessrészleg használata,valami meditáció és joga is benne van

lávali 2008-10-26 21:23

Mindenkinek bátran ajánlom, most jöttünk haza egy hosszú hétvégéről. Fantasztikusan jól éreztük magunkat.Kitünő wellneszrészleg, medencék, szauna, halk zene, finom illatok mindenhol. A kaja finom, bőséges.

dundimkcsixi 2008-04-04 17:12

A hotel valóban szép,kényelmes tágas szobákkal, az étterem is kellemes, udvariasak, készségesek, stb.de a beharangozott programokkal viszont nem minden stimmel.Talán nem elég a jelentkező. Nagyon jó a masszázs.Mondjuk - mindenre vonatkozóan - nem is kedvező az ár. Van wellnes rész is, bár Nálunk épp a megérkezésünkkor karbantartották! Mondjuk erről előtte nem tájékoztattak,pedig vannak ilyen előzetes időpontok a későbbiekben is. (Érdemes rákéárdezni.) De kaptunk helyette a bükki thermálba ingyenes belépőt, sőt oda is szállítottak. Viszont, mondjatok valamit a Szt. Orbán eredei hotelról, mert oda akartunk akkor is menni, de nem volt már hely, ráadásul most is kértem ajánlatot, de nem a hirdetett W.B.C. kedvezményes árat ajánlották a válaszukban. Pedig W.B.C. tagok részére hirdetik, a csökkentett csomagdíjat. MK CSIXI

Cartman 2007-05-23 06:35

Sziasztok! Volt már valaki a fenti szállóban Bükfürdön? Ha igen, legyen szíves árulja el, van-e a szállodának fittness/konditerme, mert az ismertetöböl ez nem derül ki (pontosabban mivel ninc írva, az derül ki, hogy nincsen). Elöre is köszönettel: Tamás

Rozsa 2007-05-13 09:51

Szia Mirinda, nyáron lehet hogy hiányzik egy légkondi, de még csak tavasz van. A vendégek egy része átmegy a gyógyfürdőbe, ezért nekünk nem hiányzott több medence vagy pihenőágy. Lehet hogy nyáron valóban inkább külső medencés szállodát kell majd választani. Az ár pedig azért olcsó, mert ez az akció hétközben van és nem hétvégén. Mikor mi voltunk, özcomb is volt este és nyárson csirkemell. Lehet hogy fejlödtek egy év alatt.

mevizo 2006-11-26 13:06

Hello! Én és a párom csodálatos 4 napot töltöttünk a Hotel Caramellben ! Szerintünk nagyon jó hely...mi biztosan vasszatérünk még oda !

Oldalak:
1

WELLNESSHÉTVÉGE HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

x
WellnessHétvége
A feliratkozással tanúsítom, hogy elolvastam és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot. Tiszteletben tartjuk az Ön adatait és kizárólag saját és üzleti partnereink ajánlataival keressük meg.

Hazánk vidéki wellness szállodáinak kézzel válogatott ajánlataira kíváncsi? Jó helyen jár!

A legolcsóbb wellness ajánlatokra vadászik? Wellness csomagok akár 40-70% kedvezménnyel!

Szeretné, hogy egy magyar tulajdonú családi vállalkozás szolgálja ki? Várjuk, hogy megismerhessük!

Már feliratkoztam